Sunday, October 5, 2008

افشا

در یکی دو پست قبل از مرد دو هزار چهره گفتم و جالب اینجاست که کسی که ماتحتش به مدفوع آلوده است !!!!!!! مسلما از ترس در حال غالب تهی کردن است و راه به راه من را تهدید می کند که مبادا افشایش کنم.
بابا چرا خودتون ، خودتون رو این قدر احمقانه لو میدید؟ من که هنوز لو نداده ام مرد دوهزار چهره کی هست و چی هست! اما این طرف گویا عجله دارد که من هر چه زودتر ایشون رو افشا کنم. آخه جانورهای پوشالی سه ماه من رو تهدید می کنید و همچنان هم شرم نمی کنید؟ من که عجله ای برای هیچی ندارم. شما هم اگه مشکلی دارید می تونم یه فکری به حالتون بکنم. هان؟ نظرتون چیه؟

ولی خداییش عجب بوی گندی می آید!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

باور بفرمایید نفهمیدیم این آدم بوگندوی شما چه کسی ست!
لابد به ما ربطی نداره
اما به گمانم از آن مزاحم های کله پوک خودمان است!

لیدا حسینی نژاد said...

دوست عزیز این آدم بوگندو رو حتما به زودی معرفی خواهم کرد که به درد همه خواهد خورد که بشناسنش.
مزاحم های کله پوک در برابر ایشون معصومند!!!!

Anonymous said...

ma montazerim
bebin nakone in bu az khodet miyad

لیدا حسینی نژاد said...

javabe ablahan migan khamushist!!!!!