Thursday, April 9, 2009

فقط یک هذیان

باران می بارد و می بارد و می بارد باران از آسمان و آسمان سوراخ می شود و از هفت سوراخم باران می بارد تا تازه شوم و نمی شوم و عاشق می شوم و نمی شوم و تب دارم و هذیان می گویم و تو نبودی و نیستی

برایت گفتم که در آن لحظه ها که نبودی فقط در همان لحظه ها تب کردم وعاشق شدم . برایت گفتم که در همان لحظه ها او آمد و گیسوانش را بر تنم تاب داد و تاب داد و من تب کردم و او بود و تو نبودی؟

دلم اما چرکین شد و باران آمد و او آمد و تو نیامدی و باران چرک را شست و شست و چرک گلویم را نشُست که این چرک راهم را و راه گلویم را و راه فریاد را بسته و من هذیانم را قورت می دهم و پایین نمی رود لامصب که این چرک نمی گذارد پایین برود

هذیان می گویم و تو می آیی و گیسوانت را بر تنِ تب دارم تاب می دهی و لبهای داغم را می بوسی و می خوری و عاشقم می کنی و من یک عاشق تب دار می شوم تا تو بیایی و می آیی و بودنت را بر من می پاشی و من حسرتم را قی می کنم و تبم را

و تو می روی و او می آید و من می مانم با صدای باران . باران بر سر و تنم می خورد و می خورد تنم را و من حل می شوم در نبودن تو و حسرت شبهایی بی تب و حیران این همه عشق و تب.

کاش او بماند و این صدای باران با عطر گیسوان تو ابدی شود و من دیگر تب نداشته باشم و حتی خودِ عاشق نیز.

40 comments:

Elina Azari said...

جانا که سخن از زبان دل می‌گویی ... هذیان‌های عاشقانه‌واره‌های آرام ... آرااام میآیم و آرام می‌روم ....ـ

ساسان آقایی said...

باران نمی آید
تو نمی آیی
و هیچ کس نیست
می ارزد اما؛
اگر خورشید همین نزدیکی های درآید
و آن وقت همه هم را در آغوش می گیرند

اُغلن said...

قشنگ بود؛ بی‌اختیار یاد "کسی می‌آید" فروغ افتادم، ببخشید اگر بی‌ربط است.

محمد علي لطيفي said...

همه چيز با اولين قطره ي باران آغاز مي شود
باور نداري ؟امتحان كن

Anonymous said...

از بهار
حظّ تماشايي نچشيدم،
که قفس
باغ را پژمرده مي کند.

از آفتاب و نفس
چنان بريده خواهم شد
که لب از بوسه ي ناسيراب.

Amir said...

سلام..خیلی زیبا بود.....

مهدی امینیان said...

زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن

مهدی امینیان said...

زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن

مهدی امینیان said...

سلام
باغ بی برگی........
نگاهی و یادی

مهدی امینیان said...

سلام
نگاهی و یادی

لیدا حسینی نژاد said...

مزدک نمیدونم از کی خواننده این وبلاگ خاک گرفته شده شدی و کی هستی

مهدی امینیان said...

به یاد بلند ترین شب سال
تولدت مبارک

مهدی امینیان said...

شاید یه آشنای قدیمی
اگر اشتباه نکرده باشم
که حسم می گه اشتباه نکردم

مهدی امینیان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
لیدا حسینی نژاد said...

نگاهی و یادی رمز ما بود... یا نه ... رمز من بود با تو
می دونی چقدر خوبه که هنوز به یادمی؟؟؟

مهدی امینیان said...

http://mazdak-deltangi.blogspot.com/

مهدی امینیان said...

باورم نمیشه که تو خودت باشی هرچند که سرد ی ولی باز ..

مهدی امینیان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ساسان آقایی را آزاد کنید said...

با سلام و سپاس از شما
شما را نمی‌شناسم و وبلاگ نیز صرفاً خبر سایت جرس را با لینک منتشر کرده است
لطفاً در صورت تمایل یک ایمیل برای ارتباط بگذارید

ساسان آقایی را آزاد کنید said...

اگر چه به نظرم یک آشغال بی مصرف تمام عیار می آئی. اما آن لینک نه بفرموده‌ی حضرتعالی که بنا به توصیه‌ی رفقای راستین ساسان حذف شد
دیگر هرگز مایل به دیدن پیام شما در آن وبلاگ نیستیم و همچنین دیدن روی پر توقع و طلبکار شما و امثال شما غربتی‌های آسوده خاطر در هرکجای دیگر

Arash Sigarchi said...

سلام خانم حسینی نژاد . اگر امکان دارد شماره ای برای تماس به من بدهید. سپاس
آرش سیگارچی

شهربانو said...

سلام لیدای نازنین براتون ایمیل فرستادم

Mo said...

لیدای گرامی با درود و سلام سالی بدون اندوه و با شادی و سلامتی فراوان برایتان آرزو دارم. ارادت و مهر فراوان عبدالقادر

مهدی امینیان said...

سلام سال نو مبارک

لیدا حسینی نژاد said...

مهدی جان سال نوی تو هم مبارک

میلاد صادقی said...

خانم لیدای عزیز، امروز به حسب اتفاق مطلبی از شما در این وبلاگ خواندم و در عجبم که چطور زبان می تواند چنین روایتگر آشفتگی های درونی یک انسان باشد.
با من در تماس باشید و درخواست دوستی یک داستان نویس آماتور را بپذیرید. منتظر ایمیل شما هستم.
میلاد صادقی
shortstory2002@gmail.com

مهدی امینیان said...

سلام بعضی وقت ها سراغ دوستان قدیم را بگیرید شاید بد نباشد به یاد همه اون خاطرات

لیدا حسینی نژاد said...

شما بفرمایید من چطور سراغ دوستان قدیمی رو بگیرم !!!!!

مهدی امینیان said...
This comment has been removed by the author.
مهدی امینیان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
مهدی امینیان said...
This comment has been removed by the author.
لیدا حسینی نژاد said...

پس از عرض سلام ! دوستان قدیمی توی جی میل چت هم می کنند؟

مهدی امینیان said...
This comment has been removed by a blog administrator.
لیدا حسینی نژاد said...

من هزارساله توی یاهو نرفتم
منظورم توی همین جی میل بود

مهدی امینیان said...
This comment has been removed by the author.
مهدی امینیان said...

شب خوش.

مهدی امینیان said...

سلام
چند وقته پیدات نیست با من تماس بگیر لطفا

فرضيه هاي گستاخانه said...

هميشه كسي به نام او مي آيد و همه چيز دگرگون مي شود!

مصطفی محمدی said...

سلام خانم حسینی نژاد، می خواستم مطمئن بشم وبلاگ "دو سال با امیر فرشاد ابراهیمی" به آدرس
http://2years-gap.blogspot.com/
متعلق به شما است یا خیر؟

omid said...

خوب :امروز صبح اولين بارون درست و حسابي تهران باريد
بد : من از وقتي ازدواج كردم توي خونه جديد ماهواره ندارم و نميتونم صداي تو رو از زمانه بشنوم و كلي دلم برات تنگ شده
خبر زشت : اينكه تو نيستي اين كه كمرنگي همه جا اينكه كجايي اينكه چي كار ميكني اينكه چينگي ....كلا زشته ديگه خجالت داره